Telefon: 0533 205 81 47
 

Hikayemiz

Evden eve İzmir'in doğuşu…

Sektöre adım atar atmaz fark yaratan Hemport’un oluşum hikâyesi, Hemport Genel Müdür’ü Sayın M.K nin başından geçen tatsız bir olay ile başlıyor. M. K Bey’in taşınma esnasında yaşadığı bir dizi olumsuzluklar silsilesi, Hemport’un doğuşuna da temel oluşturuyor.

Şirketimizin Kuruluş Hikayesi

Sektörün çok kısa sürede lideri olmaya aday olan Hemport’un oluşumunun nasıl geliştiğini şirket Genel Müdürü M.K şöyle dile getiriyor:

“İzmir’deki evimizi taşımak için taşıma şirketleri üzerine ciddi bir araştırma yaptık. Araştırmalarımız neticesinde nette bulduğumuz ve bizde güven telkin eden bir taşıma şirketini aradık.

Garip Ev Taşıma Hikayesi

hikayemizŞirketten biri geldi ve evimize baktı. Daha sonrasında bir ekspertizin gelip eşyalarımızla ilgili rapor almasını beklerken şirketten bizi aradılar ve evi … TL’ye taşıyacaklarını dile getirdiler.

Bizde tabi ki bir şaşkınlık oluştu. Galiba gelen bey ekspertizdi dedik ve fiyatı kabul ettik. Tabi burada bir gariplik vardı, bu fiyatı neye göre belirlemişlerdi anlamamıştık ama taşınmanın acemiliğiyle ve şirketin nette bize çizdiği olumlu imaja göre fiyatı ve taşımayı kabul ettik. Anlaşmamıza göre taşıma günü asansör gelecek ve eşyalarımız asansör ile hasarsız taşınacaktı.

Ben o gün sabah erkenden balkonda asansörü beklemeye başladım ama asansör gelmedi. Taşıma için birkaç insan geldi ve eşyaları, daha önce çok kez kullanıldığı belli olan kirli poşetlerle sarmaya başladılar.

Ben asansör ne zaman gelecek diye sorduğumda ise asansörün geldiğini fakat asansörün boyunun bu kata yetmediğini belirttiler. Evimiz 9. katta olduğu için bu kata ayrı asansör getirebileceklerini söylediler ve bunun için ilaveten 250 TL istediler.

Halbuki bizim evimizin kaçıncı katta olduğunu biliyorlardı ve fiyat buna göre hazırlanmıştı. Son anda çıkan bu ilave ücretle arada bir gerginlik yaşandı.

Zaten taşınma oldukça zahmetli ve gergin bir iş. Ben bu ilave ücrete itiraz edince de bir anda kabalaştılar ve yalanlarını hakarete varan sözlerle kapatmaya çalıştılar. Taşıma adına vaad edilen hiçbir şey yerine getirilmediği gibi üstüne bir de biz suçlu duruma düşürülmeye çalışıldık.

Taşınmada Yurtttaşlık Bilinci

Bunun üzerine taşıma sektöründe geçirdiğim uzun yılların tecrübesi ve yurttaşlık bilinci ile ben taşımayı durdurarak durumu ‘Ulaştırma Bakanlığı’na bildirdim. O andan öğrendik ki şirketin resmi prosedüre göre birçok evrakı eksikmiş hatta taşıma belgeleri bile yokmuş. Aynı zamanda bize ait dedikleri asansör de taşıma şirketinin değilmiş ve dışarıdan kiralıyorlarmış.

Eğer kiralama maliyeti yüksek ise de ‘asansörün kurulacağı alan çok dar’ gibi yalanlarla asansörü getirtmeyip, eşyaları hamallar aracılığıyla merdivenlerden taşıyorlarmış.

Taşınamadık!

O gün taşıma şirketinin genel müdürü prosedürü yerine getirdiklerini dile getirdi ve sonrasında bizim eşyalarımız taşındı. Fakat sabah 9.30’da başlayan süreç gece 00.30’da bitti. Ve eşyalarımız kirli sarımlar, kara gümbürtü taşıma sonrası taşınmış oldu. Bizim taşınma adına kabul etmek zorunda kaldığımız mağduriyeti kullandılar. Aynı zamanda taşıma sonrasında bütün eşyalarımız ortaya yığıldı ve biz sabaha kadar eşyalarımızı yerleştirmek için uğraştık.

Bizim için oldukça kötü geçen bu gün sonrasında ben de evden eve taşıma sektöründe ne denli büyük bir eksik olduğu fikri doğdu. İnsanların nasıl mağdur edildiklerini, çaresizliklerinin nasıl kullanıldığını, nette gördüğümüz birçok şeyin yalan olduğunu, insanların nasıl kandırıldığını, en güvenilir sandığımız şirketlerin bile aslında ne denli büyük yalanlar söylediklerini gördüm ve maalesef kötü bir tecrübe yaşayarak bunlara tanık oldum.

İllaki Kaliteli Taşıma

Bu olaydan sonra dünyada kaliteli taşıma şirketlerinin nasıl çalıştığı üzerine kapsamlı bir araştırma yaptım. Kendi tecrübelerimden yola çıkarak insanların hangi konularda mağdur edildiğini, taşıma esnasında önemli olan hususları tek tek ortaya döktüm. “Bir musibet bin nasihatten iyidir” derler atalarımız. Ben taşınma esnasında mağduriyet yaşayan biri olarak hiç kimsenin bu haksızlığa uğramaması gerektiğini düşündüm. Ve sonrasında da ‘Taşımacılığın da bir nezaketi olmalı’ diyerek Hemport’u kurma kararını aldım.

Hemport’ta, kurduğu irtibatta neleri görüyorlar, neler tarafımızdan vaad ediliyorsa hepsi bizzat uygulanmakta ve denetlenmektedir. Çünkü bizim için önemli olan gerçekten ‘MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ’dir. Müşterilerimiz gerek web sitemizde gerek ekip arkadaşlarımız Hemport, evden eve taşımacılık sektörüne iddialı bir giriş yapmış ve bu yolda verdiği hizmetle iddiasını kanıtlamaya başlamıştır. Kendi kötü tecrübemden yola çıkarak şu dilegetirmek isterim ki: Hemport sahte vaadlar, yalanlar ve web sitesi üzerinden göstermelik hizmetlerle değil, insanların yaşadığı sıkıntılardan yola çıkarak, gerçek, kurumsal, dürüstve etik bir hizmet anlayışıyla yol almaktadır. Ve yola yeni çıkmış olmasına rağmenkurumsal çalışmaları, müşterilerine verdiği güven duygusu, dürüst çalışma anlayışı ile görünen o ki şu anda ‘SEKTÖRÜNÜN EN İYİSİDİR’.”

Karayolu ile ulaşım sektöründe edindiği deneyimlerle evden eve nakliyat sektöründe fark yaratmak için faaliyete başlayan Hemport Genel Müdürü M.K, tecrübeleri, inovatif bakış açısı, güçlü ekip ruhu, prensipli iş anlayışı, müşteri beklentilerini bilen ve bu doğrultuda faaliyetlerini geliştiren yaklaşımı ile sektörde iddiasını ortaya koyuyor.


 

Hikayemiz